Σελίδες

Thursday, January 10, 2013

Λοιπόν, πριν διαβάσετε την παρακάτω συζήτηση, να σας ενημερώσω πως ΔΕΝ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΛΑ ΟΤΑΝ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ. Βλέπετε, είχαμε να πάρυυμε κάτι στα σοβαρά πολύ καιρό, και τώρα αυτή η πράξη έχει κάποια επίπτοση στην ψυχολογία μας.

Β: Έγραψες τίποτα στο blog;
Ζ: Όχι, δεν πρόλαβα, έκανα την έκθεση στα γαλλικά.
Β: Τρεις ώρες;
Ζ: Έφαγα κιόλας ξέρεις!
Β: Α, τρως κιόλας;
Ζ: *Ειρωνικά* Όχι! Ούτε αναπνέω ούτε ζω!
Β: Αφού είσαι ρομπότ!
Ζ: Είσαι ζώο παιδάκι μου;
Β: Ναι! Εγώ είμαι ζώο και εσυ ρομπότ.


Άλλο:

Ζ: Εγώ αν ήμουνα ζώο τι ζώο θα 'μουνα;
Β: Σαύρα.
Ζ: Γιατιιιι;
Β: Δεν ξέρω, μου κολλάει, Ζ. η σαύρα.
Ζ: Πάντως εσύ είσαι φυτό, τελεία και παύλα.
Β: Ζώα ψαχνουμε λέμε.
Ζ: Α. Τότε Β. η ζεύβα.
Β:*Τα παίρνει*
Ζ: Ή Β. ο δρυοκολάπτης.
Β: *Τα παίρνει στο κρανίο*
Ζ: Β. ο ρινόκερος;
Β: ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΙ Β. ΤΟ ΒΟΥΒΆΛΙ!
Ζ: *Παιχνιδιάρικα* Ναι! *Χτυπά παλαμλακια*
Β: Έτσι είσαι; Ζ. το ζωήφιο!
Ζ: Αυτό δεν είναι καν ζώο.
Β: Αλήθεια; Τέλος πάντων, δε με νοιάζει. *Βλέπει ένα ραφείο απέναντι με το όνομα της Ζ.*
Β: Ζ. το Ραφείο!

Τρίτο και τελευταίο:

Ζ: *Κάνει σβούρες*
Β: Και η Ζ. χτυπάεί στο ΄δεντρο!
Ζ: *Δεν χτυπάει στο δέντρο αλλά σκοντάφτει ε κάτι δίπλα*
*Σκάμε στα γέλια*
Ζ: Πάμε στον παιδότοπο δίπλα να τρομάξουμε τα παιδάκια!
Β: Όχι.
Ζ: Γιατιιιι;
Β:Βαριέμαι.
Ζ: Τρεια παιδάκια; Δυο; Πέντε; Ένα;
Β: Όχι.
Ζ: Γιατιιι;
Β: Βαριέμαι να κουνηθώ.

 Β: Λοιπόν, πως σας φάνηκε;
*Σιωπή*
Ζ: Στο είπα πως θα φρικάρουν.

No comments:

Post a Comment