Σελίδες

Friday, December 7, 2012

Το Πάρτι της Χρονιάς...

Έτσι το σχολείο μας κάνει πάρτι για την τριήμερη. Dj πάρτι μην ξεράσω. Θα είναι κάτι ανάμεσα στο 'τελείως χάλια' και το 'απλά βαρετό' στην κλίμακα, μόνο και μόνο γιατί είμαι στις καλές μου σήμερα. Άσε που πέρασα δύο ολόκληρες ώρες να ψάχνω τι θα βάλω. Όχι γιατί θέλω να το παίξω καρακουκλάρα ή για να κάνω εντύπωση, αλλά γιατί εδώ και δυο βδομάδες είμαι άρρωστη και πρέπει να φορέσω κάτι ζεστό που να ταιριάζει με την περίσταση. Και επειδή δεν υπήρχε περίπτωση να πάω με τη φόρμα ούτε υπάρχει καμία περίπτωση να μην πάω (Το πάρτι γίνεται για να πάω εκδρομή, τι να κάνω;), έκατσα και έκανα καλοκαιρινή την ντουλάπα μου. Ευτυχώς κατέληξα σε κάτι που βλέπεται...
Άντε να δούμε, θα γίνει τίποτα σήμερα, ή τζάμπα γίνονται όλα;
Την απάντηση την έχω (τζάμπα γίνονται όλα) αλλά επειδή αν έχω ένα προσόν, αυτό είναι η αισιοδοξία, βλακωδώς επαναλαμβάνω στον εαυτό μου πως δεν υπάρχει περίπτωση να είναι τόσο χάλια....

No comments:

Post a Comment