Σελίδες

Sunday, December 9, 2012

μην τον πιστεύετε..


Ατιμούτσικα...

1)’Δεν ήπια πολύ’: Σύμφωνα με την
έρευνα, πρόκειται για το πιο συνηθισμένο ψέμα που λένε οι άντρες στις γυναίκες. Και εμείς οι γυναίκες το λέμε συχνά, αλλά όχι όσο οι άντρες…
2)’Δεν έχω τίποτα, είμαι καλά’:  Δεν είναι μόνο οι γυναίκες αυτές που λένε ψέματα για τα συναισθήματά τους – το ίδιο κάνουν και οι άντρες! Η φράση ‘δεν έχω τίποτα, είμαι καλά’ είναι το δεύτερο πιο σύνηθες ψέμα στο οποίο καταφεύγουν.
3)’Δεν είχα σήμα’: Πόσες φορές το έχετε ακούσει αυτό κυρίες μου; Πραγματικά, πρέπει να υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με το σήμα στο λεκανοπέδιο της Αττικής αν πιστέψουμε τους άντρες στην καθημερινότητά μας..
4)’Δεν ήταν τόσο ακριβό’: Είναι γεγονός ότι σαν γυναίκες λατρεύουμε το shopping – αλλά φαίνεται ότι και οι άντρες δεν απαρνούνται το… άθλημα αυτό. Όχι μόνο αυτό αλλά μας λένε και ψέματα για το ακριβές ύψος της τιμής των αγορών τους!
5)’Τώρα έρχομαι’: Είναι όντως στον δρόμο και έρχεται; Προφανώς και όχι – σύμφωνα με την έρευνα – καθώς το ψεματάκι σχετικά με το πού ακριβώς βρίσκονται είναι πέμπτο στην ιεραρχία.
6)’Είμαι κολλημένος στην κίνηση’: Η έρευνα συμπέρανε ότι η δικαιολογία του στυλ ‘είμαι κολλημένος στην κίνηση’ είναι πολύ συχνή – άρα είναι άκρως λογικό να αναρωτιόμαστε πού βρίσκεστε κύριοι!
7)’Όχι, δεν δείχνεις καθόλου χοντρή’: Κυρίες μου, σίγουρα δεν είναι αυτό που θέλετε να ακούσετε – όταν το άλλο σας μισό σας λέει ότι η σιλουέτα σας δεν έχει χαλάσει. Ας είστε όμως υποψιασμένες γιατί μπορεί και να μην λέει την αλήθεια!
8)Συγνώμη, δεν είδα την κλήση σου’: Αν το άλλο σας μισό δεν σηκώσει το κινητό του τηλέφωνο ενώ τον καλείτε, μπορεί όντως να είναι απασχολημένος αλλά – σύμφωνα με την έρευνα – μπορεί απλά να αγνοεί την κλήση σας. Το ψέμα αυτό είναι το όγδοο στη σχετική λίστα.
9)’Έχεις αδυνατίσει’: Το να μας λένε κομπλιμέντα οι άντρες είναι κάτι πάντα ευπρόσδεκτο – όχι όμως όταν είναι μούφες! Το ένατο πιο συχνό ψέμα που μας λένε οι άντρες αφορά σε δήθεν αδυνατισμένη μας εμφάνιση…
10)’Είναι αυτό που πάντα ήθελα’: Τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες νοιώθουν πολλές ενοχές λέγοντας αυτό το ψέμα – προφανώς κανένα φύλο δεν θέλει να πληγώσει τα συναισθήματα του άλλου ώστε να του πει ειλικρινά ότι το δώρο που του προσφέρεται δεν είναι και τόσο της αρεσκείας του…

By Gorgina..<3

1 comment: