Σελίδες

Monday, August 12, 2013

Summertime



Λοιπόν….Έχουμε να τα πούμε πολύ καιρό…Ελπίζω να είστε σε διακοπές ή έστω κάπου με κλιματιστικό…
Τι έκανα εγώ ως τώρα; Πολύ θάλασσα, πολύ τεμπελιά, Έχασα και 2 κιλά :D
Ανακαλύψαμε καμιά δεκαριά καινούριες παραλίες ft θεία και ξάδερφος από Σαλόνικα. Είδαμε και θέατρο (κουλτούρα βλέπετε).   Συγκεκριμένα, Ο Επιθεωρητής του Γκόγκoλ και  την Ελένη του πολύ γνωστού Ευριπίδη μας (γιατί δεν μου έφτανε που την αναλύαμε όλη τη χρονιά στο σχολείο ήθελα να τη δω κιόλας :Ρ).  Α και τον Αγαμέμνονα του επίσης πολύ γνωστού Αισχύλου. Θα έβλεπα και το Caveman με τον Ζήση Ρούμπο αλλά τελευταία στιγμή με έπιασε το κλασικό ‘βαριέμαι-να-αναπνεύσω’ και δεν πήγα.
Παρακαλώ ετοιμάστε το κόκκινο χαλί να περάσουμε γιατί και εγώ και η Zoey περάσαμε το Proficiency!! :D Δεν ξέρω τι παίρνουν στο Michigan οι εξεταστές πάντως με περάσανε…
Εννοείται πως διάβασα 6432 βιβλία…Μετρήστε: Ανεμώλια, Ισίδωρος Ζουγρός, Νυχτερινό Σχολείο, , C.J. Daugherty Υπόσχεση Kimberly Derting, Who could That Be At This Hour, Lemony Snicket και Διαίσθηση, Kim Harrington βάλε και τα βιβλία που ξαναδιάβασα…Όλη την ώρα με ένα βιβλίο στο χέρι ήμουνα (κλασικά).
Να μαγειρεύω δεν έμαθα (βοηθός μαγείρισσας έγινα πάντως) τίποτα δεν έμαθα, μόνο στη θεία λίγα αγγλικά την ημέρα που έμαθα πως πέρασα το Proficiency και με είχε πιάσει μανία με την αγγλική.
Μαύρισα κιόλας, έκανε και σημάδι το μαγιό…φορούσα αυτό που δένει πίσω από το λαιμό και στο τέλος των διακοπών κανονικά θα είχα δυο πλάγιες άσπρες γραμμές που δεν μου αρέσουν καθόλου…Τη βρήκα όμως την άκρη και αυτά τα σημάδια εξαφανίστηκαν.
Αγόρασα και τέσσερα βραχιόλια (τρία για τα χέρια και ένα για το πόδι) και δεν τα έχω βγάλει από αρχές Ιούλη. Και δεν έχω καμία ιδέα γιατί πρέπει να σας νοιάζει αυτό.
Λέω να πάω ψώνια σήμερα ή αύριο να ψωνίσω κανένα ρούχο.
Προς Θεού, οι διακοπές μου δεν έχουν  ακόμα τελειώσει οι διακοπές μου, απλώς έκανα ένα διάλειμμα από το διάλειμμα και γύρισα στο πάτρια εδάφη.
Μέχρι να με αξιώσει ο Θεός να ανεβάσω κάτι άλλο, εύχομαι σε όλους να περάσετε ξένοιαστα το υπόλοιπο του Αυγούστου!!
Vcay
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



No comments:

Post a Comment