Σελίδες

Friday, March 15, 2013

B: *βλέπει πως κάτι ηλίθιες στην τάξη σχολιάζουν το λάθος που έκανε ένας στον πίνακα* Γι' αυτό κανείς δεν θέλει να σηκώνεται στον πίνακα πια...
Ζ: Ε;
Β: Γι' αυτό κανείς δεν θέλει να σηκώνεται στον πίνακα πια...Για το παραμικρό-
Ζ:Γι' αυτό κανείς δεν θέλει να σηκώνεται στον πίνακα πια.
Β:ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΙΠΑ;;;;
 ----------------
Β:Είμαι σατανική;
Ζ: Ναι. Απόδηξη; Είσαι η κολλητή μου.
Β:...
Ζ:Εγώ είμαι;
Β:Ναι. Είσαι η κολλητή μου!
 -----------------------
Β: *βλέπει ένα σκυλάκι που το έχουν δέσει στο δέντρο* Αγάπη μου! Κάτσε κάτω! Κάτω!
*το σκυλάκι κάθεται* 
Β:Κάθησε! Κάθησε! Έχω υπερφυσικές δυνάμεις!
*το σκυλάκι ξύνεται*
Β: :( 
------------------
Ζ: Να σου πω κάτι που δεν στο λέω συχνα; Είσαι η καλύτερη φίλη του κόσμου!
Β: Μου το λες συχνά.
Ζ: Α. Τότε....Μιας και στο λέω συχνά, είσαι η καλύτερη φίλη του κόσμου!




No comments:

Post a Comment