Σελίδες

Sunday, April 28, 2013

"Φτιαξε την πρόταση σου"

1) βήμα:

διάλεξε το μήνα που γεννήθηκες...

ιανουάριος:Μισώ ...
φεβρουάριος:τρέ χω γυμνός με...
μάρτιος:χρειάζο μαι...
απρίλιος: πυροβόλησα...
μάης:καπνισα χορτο με...
ιούνιος:σκότωσα ...
ιούλιος:κατουρη σα σε...
Αύγουστος:πήδηξ α...
σεπτέμβρης: παντρεύτηκα...
Οκτώμβρης: μαχαίρωσα...
Νοέμβρης: εκανα στοματικό σε...
δεκεμβρης: αφοδευσα...

2) βήμα:
διάλεξε την ημέρα γέννησής σου...

1 μια μαϊμού
2 μια ιερόδουλη
3 μια ηλεκτρική σκούπα
4 την μάνα σου
5 τον bοb σφουγγαρακι
6 ένα σκύλο
7 τον αϊ-βασίλη
8 μια τραβεστί
9 έναν πορνοσταρ
10 ένα προφυλακτικό
11 ένα μπολ δημητριακά
12 έναν γύφτο
13 μια λεσβία
14 ένα άλογο
15 έναν γερο
16 ένα βαποράκι
17 έναν κλόουν
18 την γιαγιά σου
19 έναν δονητη
20 τον Michael jackson
21 έναν μεθυσμενο γερμανο
22 ένα αυγό
23 μια κουραδα
24 έναν πακιστανό
25 ένα ρομπότ
26 μια φουσκωτη κούκλα
27 την παπαρηγα
28 έναν μαύρο
29 την madona
30 το ψυγείο
31 εμένα

3) βήμα

τι χρώμα είναι η μπλούζα σου..

άσπρο: επειδή είμαι αυτό που είμαι
μαύρο: επειδή είμαι sexy
ροζ: γιατί έτσι μου είπαν να κάνω
μπλε: επειδή μισώ την ζωή μου
κόκκινο: γιατί εχω κ@>λες
γκρι: επειδή είμαι μπαζο
πρασινο: επειδη την ηπια
πορτοκάλι: επειδή είμαι άσχημος
καφέ: επειδή είμαι ρατσιστής
χωρίς μπλούζα: επειδή εχω θεϊκούς κοιλιακούς
άλλο χρώμα: επειδή είμαι ακόμα single


by Gorgina!!!

No comments:

Post a Comment