Σελίδες

Saturday, October 27, 2012

HI!
Είμαι η τέταρτη συντάκτρια του blog αυτού! Ονομάζομαι Gοrgina και για τους φίλους Ina ( εννοείται ότι μπορείτε να με λέτε έτσι!) Έχω 5 αδέρφια μεγαλύτερα και τα αγαπάω πολύ! Λοιπόν, για να μπω κατευθείαν στο θέμα,ακούω πολλά είδη μουσικής όπως pop, rock, metal αλλά τα αγαπημένα μου είναι τα ελληνικά τα λαϊκά! Τώρα όπως και όλη η χώρα έχω κολλήσει με τον singer ΠΑΝΤΕΛΗ ΠΑΝΤΕΛΗΔΗ ! - ακούστε τον και δεν θα χάσετε.. Επίσης λατρεύω τις ρομαντικές και περιπετειώδης ταινίες. ΟΚ αλλά μην νομίζετε ότι άμα δω κανένα βάτραχο θα τον φιλήσω για να γίνει πρίγκιπας ή ότι θα πάρω κανένα σότγκαν και θα πάω στην jungle! Επιπλέον παρακολουθώ το άθλημα badminton και μου αρέσει πολύ - 2 λέξεις- είναι φανταστικό.
Αυτά  για ΄μένα προς το παρόν! xD
( Φυσικά περιμένω και κάποια things για σας! )
                                                                                                      Φιλία Gorgina!

No comments:

Post a Comment